Naručeni artikli mogu biti odbijeni, vraćeni ili zamijenjeni samo u sljedećim slučajevima:
1. Ako isporučeni artikli ne odgovaraju onima naručenima od strane kupca. Smatra se da postoji nesklad i može biti odobreno vraćanje ili zamjena samo ako je isporučena biljka različita sorta od naručene. U tom slučaju, zamjena će se izvršiti u roku od 48 sati nakon što kupac izvrši zahtjev i nakon što vrati pogrešan artikl.
2. Kupac ima pravo podnijeti reklamaciju u roku od 48 sati od primitka biljaka ako su one uvenule, uginule ili su iščupane prilikom primitka.
3. Kupac ima pravo, bez obveze na odštetu ili kaznu i bez navođenja razloga, otkazati sklopljeni ugovor na daljinu u roku od 14 radnih dana od primitka, pod uvjetom da naručeni artikli budu vraćeni u stanju u kojem su primljeni, neiskorišteni - navedeno je u čl. 55. Zakona o zaštiti potrošača. Troškove dostave snosi kupac, a dostava se vrši putem kurirske službe Econt.
4. Ako nije poštovan rok za isporuku.
5. Povrat novca za narudžbe plaćene bankovnim prijenosom vrši se u roku od 14 dana. Rok počinje teći nakon što primimo vraćene artikle od kupca i nakon što kupac dostavi broj bankovnog računa putem e-maila. Troškove dostave snosi kupac, a dostava se vrši putem kurirske službe Econt.
6. Troškove povrata odbijene i nepodignute narudžbe snosi kupac.
7. U svim slučajevima navedenim u čl. 50, čl. 51, čl. 54 i čl. 55 Zakona o zaštiti potrošača i čl. 4 Zakona o elektroničkoj trgovini.
Osim navedenih slučajeva, kupac nema pravo odbiti primiti i platiti artikle iz narudžbe koju je napravio.